Vyberte stranu

Altevita Bio Kokosový Cukor – 220g

3.99

  • Vyrobený z nektáru kvetov kokosovej palmy
  • Z ostrova Bali v Indonézii
  • Oveľa menší glykemický index
  • 100% prírodný, nerafinovaný
  • Veľmi ľahko sa rozpúšťa

Odosielame už v deň vytvorenia objednávky a to až do 14:00

Katalógové číslo: AV31 Kategórie: , ,

Ďalšie informácie

Hmotnosť220 g
  • Podpora trávenia
  • Zlepšenie imunity 
  • Antibakteriálne účinky
  • Prevencia proti kardiovaskulárnym ochoreniam 
  • Prevencia anémie
  • Výživa pre kosti 
  • Regulácia krvného tlaku 
  • Podpora libida
  • Metabolická rovnováha   

 

Altevita Bio kokosový cukor patrí medzi zdravé alternatívy k cukru rafinovanému. Má nízky glykemický index, vďaka čomu nezaťažuje váš organizmus, a ide o 100 % prírodný výrobok so širokým využitím. Môžete ho používať rovnako ako iné sladidlá. Je vhodný na sladenie nápojov, sladkých pokrmov a pečiva. Okrem zdravotných prínosov je cenený i v gastronómii, a to kvôli jeho príjemne karamelovej chuti

 

Kokosový cukor obsahuje: 

  • Viac ako 14 aminokyselín 
  • Vysoký podiel antioxidantov 
  • Vitamíny skupiny B
  • Vitamín C
  • Draslík 
  • Železo 
  • Horčík
  • Zinok 
  • Mangán 

 

Nováčik medzi sladidlami 

Kokosový nerafinovaný cukor je v našich končinách nováčikom, čo však neplatí napríklad v takej Ázii, kde je využívaní už stovky rokov. Je vyrábaný z kokosových kvetov, ktoré sa po zbere varia. Týmto procesom sa vytvorí karamel, ktorý sa rozdrví, vďaka čomu kokosový cukor získava svoju typickú arómu. Jeho chuť sa líši v závislosti od konkrétneho druhu palmy a taktiež obdobia roka, kedy sú zbierané kokosové kvety. 

 

Sladká chuť – nízky glykemický index 

Jedným z hlavných pozitív kokosového cukru je jeho nízky glykemický index. Filipínsky cukor ho má pod 30, japonský nad 40. Tento údaj nehovorí ani tak o tom, ako veľmi cukor zvýši glykémiu, ale skôr, ako rýchlo ju zvýši. To znamená napríklad i to, že kokosový cukor nie je sladidlom vhodným pred diabetikov, ako sa mnohokrát uvádza. Ak trpíte cukrovkou, kokosový cukor si musíte započítať medzi chlebové jednotky rovnako ako cukor obyčajný. Nízky glykemický index je však pozitívny z toho hľadiska, že nespôsobuje výrazne výkyvy glykémie, čím nezaťažuje náš organizmus, a energia z neho sa do tela vyplavuje postupne. 

 

Výživnejší ako hnedý 

Kokosový cukor obsahuje 15 krát viac draslíka, takmer 35 násobne viac fosforu a asi desaťkrát viac zinku ako hnedý trstinový cukor. Plusom je aj menšia záťaž na pankreas a trávenie.